Kontaktujte nás

Kontaktní informace

Adresa

Tomáš Kulich

Chrast

17. Listopadu 694

PSČ: 538 51

IČO: 70160201

DIČ: CZ8005213139

Telefon

777 086 544

Servis

774 486 544

778 883 440

Emailová adresa

t.kulich@seznam.cz

t.kulich@internetchrast.cz

Fakturace

info.fakturace@internetchrast.cz

Developer

info@oneflix.cz

Často kladené otázky

Co udělat, když nejde internet?

Restart spočívá ve vytažení všech zařízení (switch, router, anténa) z napájení elektrické energie (ze zásuvky) na cca 20 vteřin až jednu minutu. Poté opět zapojte do zásuvky. Pokud se porucha neodstraní, kontatujte nás. Prosíme nepřepojujte kabely, pokuď nevíte co děláte!

Vypněte všechny aplikace využívající internet – youtube, messengery, všechny okna prohlížeče a stahování. Otevřete nové okno internetu a na stránkách www.speedtest.net si spusťte test rychlosti připojení na koncový bod Edera (Pardubice). Výsledek testu „vyfoťte“ printscreenem obrazovky a pošlete ho emailem.

Standardně se Vás pokoušíme kontaktovat během 4 hodin od nahlášení poruchy, nejpozději druhý pracovní den (v případě poruchy hlášené v pozdních večerních hodinách).

Pokud Vám nefunguje sledovanitv.cz, potřebujeme vědět na jakém je to zařízení (SMART TV, box, PC)

V případě, že se přehrávání zasekává je důležité aby zařízení byla připojena přes internetový kabel do routru. U WIFI může docházet k rušení a tím k nestabilitě přehrávání. Dále je nutné vědět, jestli je to živý přenos, nahrávka nebo timeshift.

Po nahlášení problému na naší servisní lince řešíme tento problém z poskytovatelem služby sledovanitv.cz