Speedtest

Měření Speedtest.net by Ookla

umístění serverovu ISP Alliance a.s. Nedochází tak k ovlivnění měření tím, jak jsou jiné měřiče připojené k internetu či jak jsou vytížené


použitelnost na široké škále koncových zařízení - v prohlížeči na adrese Speedtest.net nebo v mobilní aplikaci Speedtest od Ookla.

Často kladené otázky

Co udělat, když nejde internet?

Restart spočívá ve vytažení všech zařízení (switch, router, anténa) z napájení elektrické energie (ze zásuvky) na cca 20 vteřin až jednu minutu. Poté opět zapojte do zásuvky. Pokud se porucha neodstraní, kontatujte nás. Prosíme nepřepojujte kabely, pokuď nevíte co děláte!

Vypněte všechny aplikace využívající internet – youtube, messengery, všechny okna prohlížeče a stahování. Otevřete nové okno internetu a na stránkách www.speedtest.net si spusťte test rychlosti připojení na koncový bod Edera (Pardubice). Výsledek testu „vyfoťte“ printscreenem obrazovky a pošlete ho emailem.

Standardně se Vás pokoušíme kontaktovat během 4 hodin od nahlášení poruchy, nejpozději druhý pracovní den (v případě poruchy hlášené v pozdních večerních hodinách).

Pokud Vám nefunguje sledovanitv.cz, potřebujeme vědět na jakém je to zařízení (SMART TV, box, PC)

V případě, že se přehrávání zasekává je důležité aby zařízení byla připojena přes internetový kabel do routru. U WIFI může docházet k rušení a tím k nestabilitě přehrávání. Dále je nutné vědět, jestli je to živý přenos, nahrávka nebo timeshift.

Po nahlášení problému na naší servisní lince řešíme tento problém z poskytovatelem služby sledovanitv.cz